جلسه فوق العاده انجمن ناشران آموزشی خرداد ۹۶

هامون سبطی:
موارد مطرح شده در جلسه:
۱- تفاهم نامه و تخفیفات و تسهیلات بیمه البرز ویژه ناشران آموزشی و حضور نماینده بیمه برای توضیحات بیشتر
۲- هماهنگی های انجام شده با صدا و سیما برای بهره مندی ناشران از امکان تبلیغ رایگان در رادیو و تلویزیون
۳- ضرورت احیای دوباره واحد حقوقی
۴- همکاری با آموزش و پرورش و نتایج حاصل از آن از جمله منتشر شدن فایل پیشنویس کتابهای یازدهم برای عموم
۵- هم اندیشی درمورد خرید یک دفتر برای انجمن فرهنگی ناشران
همچنین دیشب مجمع فوق العاده ناشران آموزشی میزبان نمایندگان ارجمند و اعضای محترم هیات مدیره انجمن های کودک و دانشگاهی بود. قرار بر این شد که به یاری دوستان برای برداشتن گام هایی به جلو، در زمینه امور حقوقی و رفاهی اعضا(از جمله پوشش بیمه تکمیلی) جلسه هایی مشترک میان تشکل های نشر برگزار شود.

 

 


امکان تبلیغ رایگان برای ناشران در صدا و سیما

قابل توجه همکاران ارجمند

پخش رایگان تبلیغات ناشران در صدا و سیما کاملا جدی است و تاکنکون چند ناشر آموزشی از این امکان استفاده نموده اند. به آیین نامه زیر توجه فرمایید.

همچنین برای هماهنگی با صدا و سیما جهت پخش تبلیغات رایگان(درصورت داشتن حداقل ۱۰ نفر پرسنل بیمه شده و سایر شرایطی که در پستهای قبل آمد) میتوانید از طریق شرکتهای تبلیغاتی مورد اطمینان خود و یا با توجه به متن نامه زیر هرچه سریعتر اقدام نمایید. اقدام سریعتر باعث انتخاب زمانهای مناسبتر در پخش آگهی های هر ناشر خواهدشد.

حضور محترم هیات مدیره انجمن ناشران


شرایط ویژه تفاهم نامه انجمن ناشران با بیمه البرز برای مدیران مسئول و خانواده تحت سرپرستی ایشان(همسر،فرزندان و پدرومادر)

باسلام وارزوی قبولی طاعات وعبادات به استحضارمیرساند که ویژگی های این تفاهم نامه بیمه ای به شرح زیر میباشد
1_بیمه های ارائه شده من جمله بیمه درمان تکمیلی با تخفیف ویژه 30 درصدی به ناشران محترم تقدیم میگردد
2_مدیران محترم مسئول انتشارات به همراه خانواده شان از مزایای ویژه برخوردار میباشند
3_کارکنان انتشارات علاوه بر بیمه درمان ، مشمول بیمه عمر(فوت ) و حادثه نیز میباشند
4_کارکنان انتشارات علاوه بر خانواده ، والدین خود را نیز میتوانند بیمه درمان نمایند
5_بیمه درمان مشمول اعمال جراحی ، بستری ،پارا کلینیکی ، زایمان ، ناباروری ، دارو ، ویزیت میباشد.
6_ بیمه شدگان میتوانند از خدمات درمانی 300 بیمارستان ،کیلینیک ، درمانگاه ، ازمایشگاه و رادیولوژی در بخش دولتی و خصوصی در تهران و شهرستان های اطراف که طرف قرارداد بیمه البرز میباشند بدون پرداخت وجه تا سقف قرارداد استفاده نمایند
7_کلیه امور اداری عقد قرارداد بیمه و پرداخت هزینه های آن توسط نمایندگی بیمه طرف قرارداد انجمن انجام میشود
8_ این تفاهم نامه بیمه ای علاوه بر بیمه درمان شامل بیمه اتش سوزی ، مسئولیت و بیمه خودرو همراه با تخفیف و تقسیط میباشد.

 

تکمیلی:

با درود خدمت همکاران ارجمند، پس از پیگیری ها و برگزاری جلسات فراوان شرایط و تسهیلات بیمه تکمیلی البرز کاملا مشخص شد:

تفاهم نامه ای میان شرکت بیمه البرز (نمایندگی فرجی) و هیات مدیره انجمن ناشران آموزشی به نمایندگی از مدیران مسئول و کارکنان دفاتر و موسسات نشر آموزشی به امضا رسید که شامل تسهیلات و تخفیفات درخور توجهی می باشد، از جمله
1ـ 30% تخفیف در پرداخت هزینه بیمه تکمیلی.
۲- امکان بهره مندی از این تسهیلات با هر تعداد پرسنل(حتی یک نفر) اما در موارد عادی به شرکتهایی با پنجاه نفر پرسنل به بالا بیمه تکمیلی تعلق می گیرد.
۳- افزایش تسهیلات برای ناشرانی که بیش از پنجاه نفر را معرفی کنند(اعم از کارکنان و بستگان درجه اول آنها)
۴- این تسهیلات برای شخص مدیران مسئول حالت بسیار ویژه ای دارد، برای مثال استثنائا داشتن کد بیمه تامین اجتماعی برای مدیران مسئول الزامی نیست و خدمات دندان پزشکی نیز در تسهیلا بیمه ایشان لحاظ شده است.( البته شاید در آینده و با افزایش کارکنان نشر که تحت پوشش این بیمه هستند، این امکان شامل حال پرسنل نشر هم بشود. )

مدیران مسئول و تمامی کارکنان ایشان که طبق اسناد سازمان بیمه تامین اجتماعی دارای کد بیمه از کارگاه همان انتشارات باشند، با درخواست مدیر مسئول، از طریق انجمن ناشران، به شرکت بیمه البرز (نمایندگی فرجی)معرفی شده و از تخفیفات و تسهیلات ویژه این تفاهمنامه بهره مند می شوند. این بیمه و تمام امتیازاتش شامل حال بستگان درجه اول بیمه گزاران نیز می شود، یعنی خانم، بچه ها و پدر و مادر.
در مورد شوهر کارمندان خانم، کمی قانون مبهم است اما سعی نماینده بیمه بر تحت پوشش قرارگرفتن این افراد نیز هست.

 

 

مراکز_درمانی_طرف_قرار_داد_بیمه_البرز

 

انجمن ناشران آموزشی:
مدارک مورد نیاز برای بیمه گزاران:
۱.شماره بیمه درج شده در لیست پرسنلی کارگاه نشر
۲. تاییدیه از سوی هیات مدیره انجمن ناشران با معرفی مدیر مسئول مربوط
۳. کد ملی
۴. شماره شبا(ترجیحا بانک ملی)

شماره نمایندگی فرجی بیمه البرز جهت هماهنگی:۰۹۱۲۰۲۶۸۲۴۶

 


بازدید جناب دکتر صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جناب دکتر سلگی مدیر کل کتاب و کتاب خوانی، از غرفه مدیریت، دیدارگاه کتاب، نشست های علمی و آموزشی و سالن ها و غرفه های ناشران آموزشی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

روز جمعه ۹۶/۲/۲۲ ما ناشران آموزشی میزبان جناب دکتر صالحی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و جناب دکتر سلگی مدیر کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی در سالن ها و غرفه های خود بودیم. برای نخستین بار دکتر صالحی در غرفه مدیریت سالن ها، نشستی با ناشران آموزشی داشتند و به نظرات ایشان گوش فرادادند. همچنین ایشان دیدارگاه کتاب را اتفاقی بی نظیر توصیف کردند که باید سایر تشکل ها از آن الگوبرداری کنند. نشستهای علمی-فرهنگی را ارج نهادند و آن را نیز نمود دیگری از تاکید ناشران آموزشی بر جنبه نمایشگاهی این رویداد فرهنگی دانستند.

 


حواله‌های خرید کتاب از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب تهران صادر شد

حواله‌های خرید کتاب از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب تهران صادر شد

هیات انتخاب و خرید کتاب با صدور اطلاعیه‌ای حواله‌های خرید کتاب از ناشران شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای حواله‌های خرید کتاب از ناشران خصوصی شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران را اعلام کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع کلیه ناشران داخلی خصوصی شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که نام انتشارات‌شان در فهرست زیرآمده است می‌رساند از تاریخ یکشنبه ٧ خرداد تا پایان روز چهارشنبه ١٧خرداد از ساعت ٩ تا ١٤، جهت دریافت حواله خرید نمایشگاهی کتاب‌های‌شان به دبیرخانه هیأت انتخاب و خرید کتاب (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساختمان مرکزی، طبقه سوم، اتاق ٣٤٤) مراجعه فرمایند. در این‌باره، توجه به نکات زیر ضروری است:

١- ناشران یا نمایندگان‌شان هنگام دریافت حواله حتما نسبت به صحت اطلاعات مندرج در حواله اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد نادرست، مراتب را به اطلاع برسانند، در غیر این صورت بعد از تحویل حواله، امکان تجدید صدور آن میسر نخواهد بود.

٢- ناشران خصوصی‌ای که هزینه اجاره غرفه پرداخت کرده‌اند و به دلیل تأخیر در حضور در نمایشگاه و… نام‌شان در فهرست ذکر نشده است، در مهلت یادشده به اتاق ٢٣٧ (طبقه دوم ساختمان مرکزی) مراجعه فرمایند و یک نسخه از صورتحساب نهایی مبلغ غرفه را در اختیار قرار دهند.

٣- جهت سهولت در مراجعات ناشران استان‌های غیر از تهران، نماینده ناشران استان که معرفی‌نامه از طرف اتحادیه نشر و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن استان داشته باشد، می‌تواند برای دریافت حواله‌ها و سایر موارد مربوط، مراجعه کند.»

لیست حواله های خریدکتاب از ناشران